رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

کو هنر؟؟

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

رویا های تنهائی - کو هنر؟؟

 
 

نـــــیستم شـــــادان من از دنیای خویش

در بَرَم مــــــانده دلی ؛غـــمگین و ریــــش

 

آســـــــمانـــــم گاه ســـــــــرخ و ، گاه زرد

من چــــنینم ، کـــــس نباشــــــد آگـــهیش 

 

در هــــمین حــال و هـــــــوا دل می تپــــــد

نیســــــت دیگر طاقـــــتم از  هست خویش

 

رفــــت دینــــــــم ، خالی از ایمـــــــان شدم

درد گــَــــشته دین .، غمها گــــــشته کیــش

 

آری این دنیـــــــــا هـــــمین هیچ است هیچ

قطره ای نوش اســــــت ،باقی هست نیش

 

کــو هنر؟ تا غـــــــم به شـــــــادی بســــــپُرَم 

ونــدران  ســـــــودا نـــــمایم بنـــــــدگــــــیش

 

گو"رســــــــا" دیوانگــــــی هـــــم عالمیست

گـــــــرگ هــم باشی ز تو ســــــــازند  میش

 
 
 
 
  • گیتی رسایی