رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

نهایت آرامش

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۰ ب.ظ
رویا های تنهائی - نهایت آرامش

شب و روزم شــــــــده با ترس اَجین

سرکشیدســــــت به دل آتــش کین

 

ســـــــوزدم آتــــــش و می افروزدم

وه چه تلخ است خطوطش به جبین

 

هـــــــمه گفتند و ، شنــــــیدیم همه

چاره ای نیــــــست بغیر از تمــــکین

 

گرچــــــه گهواره شروعـــی زیباست

هســــــت پایان رهـــــــش تلخترین

 

وه  "رســـــــا" دل مده بر دور فلک

هســـــــت آرامــــش ما زیر زمین

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 



  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

Pecfret answer! That really gets to the heart of it!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی