رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

هوس رنگ پائیز

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ق.ظ

LAMINAS... Y TRABAJOS CON FLORES


هوس رنگ پائـــیز کرده دلم


وز تب عشق لبریز کرده دلـم


داستانهــای با تو بودن را


چه غــم انگــیز کرده دلم 


گیتی رسائی




  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)



سلام...

 

پیش از آنکه واپسین نفس را بر آرم

پیش از آنکه پرده فرو افتد

پیش از پژمردن آخرین گل،

بر آنم که زندگی کنم

بر آنم که عشق بورزم

برآنم که باشم،

در این جهان ظلمانی

در این روزگار سرشار از فجایع

در این دنیای پر از کینه،

نزد کسانی که نیازمند منند

کسانی که نیازمند ایشانم،

تا دریابم،شگفتی کنم،باز شناسم

که می توانم باشم، که می خواهم باشم

تا روزها بی ثمر نماند

ساعت ها جان یابد

لحظه ها گران بار شود،

هنگامی که می خندم

هنگامی که می گریم

هنگامی که لب فرو می بندم...


مارگوت بیگل


[گل]






پاسخ:
بسیار عالی . ممنونم از این لطف و محبت شما . منکه همیشه مزاحم شما در وبتان هستم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی