رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

کار من مسکین

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

Beautiful Gif ~LadyLuxury~



لبت شیرین و مویت دلفریب است


بسوی من نگاهت بس غریب است


هزاران عــــــشوه می ریزد جــــمالت


به دل کارِ منِ مسکین نهیب است 


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

سلام گیتی جان

[گل]
پاسخ:
زهرا جان راستش این روزا خیلی بی حوصله هستم . به سختی میام و پست میذارم و بخاطر علاقه ای که دارم میام لطف دوستانم رو جواب میدم . به این همه توجه تو ارج مینهم . چشم سرفرصت میرم ببینم اشکال از چیه . اگر فهمیدم و تونستم درستش میکنم ممنونم از راهنمائی تو 
بازی زندگی، بازی بومرنگ‌هاست؛ اندیشه‌ها، کردارها و سخنان ما دیر یا زود با دقت شگفت‌آوری به سوی ما بازمی‌گردند.((فلورانس اسکاول شین))
پاسخ:
ممنونم از کامنت زیباتون . خدمت رسیدم و از محصولاتتون دیدن کردم موفق باشید . انشاالله در صورت نیاز مزاحمتان خواهم شد. سرافرازم کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی