رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خس و خار

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ

dance - this is gorgeous! I could see this done with my little one jumping for joy in lieu of the ballerina... #StacyShaefferPhotography



همه گفتند که عشق آمد و بیــــــمار شـــدیم


بر در خانه ی معشوقه ی خود خوار شدیم


تو مـــرا بین که ننالم ز گرفـــــــتار شـــــــدن


من و دل بر سر کوی تو خس و خار شدیم 


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام

همه گفتند که عشق آمد و بی تاب شدیم

بر در خانه ی محبوب خود ، زار شدیم

تو (خدا) مرا بین که ننالم ز گرفتار شدنم

من و دل بر در خانه ی تو سبکبال شدیم
پاسخ:
امیدوارم با دلی خوش و تنی سالم این ماه مبارک را به پایان برسانی . التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی