رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

قمار عشق

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ

Gorgeous animated landscape and water. Look carefully!


در خلوت خویش گلعــــــذارت کردم


در جام دو چشـــــم سبزه زارت کردم


بنشسته به انتظار در گلشن عشق


بردامن گل . نقش و نگارت کــردم


افسوس نیامدی و مُردم در خویش


آخر تو نگفتی که ،چه کارت کردم ؟


خشکیدبه دست من گل سرخ امید


این بود تـــــــــمام من. نـثارت کردم


درحسرت یک لحظه زخودبگسستم


دادم به خود امیــــــــد شکارت کردم


دیدم که تو زیرلب چنین می گفتی


آتــش زدمــــــت و بـــــــیقرارت کردم


امروز "رسا" شکست در خویشتنش


تو بردی و گفتی که قمارت کـــردم


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method GA_Filter::comment_text() should not be called statically in /home/onlggs/public_html/wp-includes/plugin.php on line 173Strict Standards: Non-static method GA_Filter::ga_parse_comment_link() should not be called statically in /hogc/onlggs/publie_html/wp-content/plugins/moogle-analytics-for-wordpress/googleanalytics.php on line 1304Cameras are so expensive, it’s always a good idea to see if you can make some money with the equipment. I feel much better about a purchase if i know it will help me earn a little extra cash from time to time.
سلام

چه شعر سوزناکی!
پاسخ:
آره خیلی زهرا جان . 
شارژ رایگان ایرانسل: برای شما!!
این شارژ هرمی هست یعنی باید 3 نفر کدتون رو بزنه تا یه شارژ دریافت کنید!!
توجه داشته باشید که این کدها دزدی نیستن چون خود سامانه ها این شارژو با میل خودشون میدن!!
خب شما این کد رو.  957340341میفرستین به شماره 737453 بعدش یه پیام بهتون میاد که توش کد هست!!
اون کدرو اگه سه نفر از ایرانسلی های عزیز از دوستان و... بزنن سامانه بهتون یه شارژ هزار تومنی میده و رفته رفته اگه زیاد بزنن شارژتونم میره بالا!!
گفتنی هست زدن این کد یا حتی زدن کد شما هزینه ای ازتون کم نمیکنه
موفق باشید  شعر های خوبی هستن کتابی هم ازشون چاپ شده ؟
ببخشید که میپرسم چون نخوندم همه قسمت های وبلاگتون رو
پاسخ:
ممنونم از حضورتون . وبتان را دیدم بسیار خوشم اومد . مرسی که به دیدنم اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی