رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

حسرتم نیست

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

Decent Image Scraps: Animation


باتو آخـــر به چه امید توانــم بودن


شده کارت همه روح و تن من فـــرسودن


آنچنان تیشه زدی برمن و بر ریشه ی من


که مرا نیست دگر حسرت با هــم بـودن 


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

سلام گلم

سلام


خدایا کمک کن چترِ گناه را در بارانِ رحمتِ [رمضان و غیر] رمضانت بسته نگه داریم
آری ؛ چترها را باید بست ، زیر باران باید رفت[گل]

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم.

پاسخ:
منهم به تو حلول این ماه مبارک را تبریک میگم عزیزم 
 سلامی دوباره وب خیلی خوبی دارین
پاسخ:
مرسی نیلوفر جان تو لطف داری  و این منو هم خوشحال میکنه هم دلگرم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی