رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ره نابودی

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ



گر بمیرم نـــــــخورد غم یاری


نکند هیچکـــــسی غمخواری


بایداز خویــش کنــم دلجوئی


که ندیدم زکسی خوشروئی


هرکه آمد به دلم سوز نهاد


غم خود بر سر غمهام نهاد


هیچکس ره به درونم نابرد


غم هر دوست دل من پژمرد


بازبان نیی .که به دل یار بُدَم


بی طمع مونس و غمخواربُدَم


خوشدل از شادی یاران بودم


سر زشکرانه به خاکش سودم


ولی افســـــوس نبردم سـودی


اندرین راه "رســـا" نابودی


گیتی رسائی


  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

پاسخ:
بر پدر و مادر هرچی امریکائی و انگلیسی و روس و خلاصه عرب . خلاصه اجنبی لعنت . خدا ازشون نگذاره که دارن دنیا را آتیش میزنند برای پول و اسلحه و قدرت . 
سلام وب قشنگی دارید.به منم سربزنید.ممنون
پاسخ:
خیلی از وبت خوشم اومد . عالی بود . موفق باشی عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی