رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دل دیوانه ی من

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ



باز امشب بهوایت پر زد

دل دیوانه ی من

همره خواب به دیدار تو آمد امشب

دل دیوانه ی من

دست در دست تو انداخت نگه در نگهت

دل دیوانه ی من

بی خبر بود که دیدار تو خوابست و خیال

دل دیوانه ی من

تا سحر عطر تو در جانم ریخت

دل دیوانه ی من

همچو شیطان به گناهم آویخت

دل دیوانه ی من

نورخورشیدچوآمد بگریخت

دل دیوانه ی من

باز گفتم به خودم وای از تو

دل دیوانه ی من

ز"رسا" حرف شنو . حرف شنو

دل دیوانه ی من

دل دیوانه ی من

گیتی رسائی
  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • تیک تاک عشق
  • زیبا بود
    پاسخ:
    وبتون رو دیدم عالی بود از نظر من . مرسی که به دیدنم اومدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی