رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

جفا اندوختم

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

عکس های عاشقانه جدید و احساسی (11) ، عکس عاشقانه ، عکس های عاشقانه جدید



دل چـــــو هَشتَم. خویشـــــــتن را کــوفتم


ناله را خــــــــوردم .لبـــــــــم را دوخـــتم


قـــــــصه ی مجنــــون مرا افسرده ساخت


من چو او ازعشـــــــق و غمها ســـــوختم


او اگر فرســــــــــود .لیک افـــــــسانه شد


منــــــکه گم اندر قـــــــفا افــروخـــــــــتم


رفت و آمد. همچومــــــــن. بیش ازشــمار


قصـــــــه ها تکرار میـــباشد چرا نآموختم 


میکــــــنم نـــــــــــاله ز دســـــت روزگار


بـــس وفا کــــــــردم .جـــــــــفا اندوخـــتم


گاه مینـــــــالم ازیــــن. گاهــــــــی از آن


مهره ی مـــــارم کجــــا بفروختـــــــــم؟


چون"رسا" بگـــــــــذشتم و بگــــذاشتم


این چنین خود را سراپا ســـــــــوخـــــتم 


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

شعرهای خوبی میگید ... تبریک بهتون
پاسخ:
شما لطف دارید عزیزم اینا شعر که نیستن مقداری دلنوشته هستن .
نگید این حرف رو چرا لایق چاپ نباشن مگه اصلا چاپ شدن دلیل بر موندگار شدنه ؟
همینکه حتی بیماری مثل منم میفهمه شعراتون خوبه یعنی حله :)
پاسخ:
سلام عزیزم شما لطف دارید . دلم گرفت . چرا مریض  هستید میشه برام بگید؟ اگر فضولی حساب نشه .

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
پاسخ:
ولی نیلوفر جان ما ایرانیها از بس تنبل هستیم لایق این همه کژیها و کاستیها هستیم . ما عادت کردیم به خاطر تنبلی بگیم ( راصی هستیم به رضا خدا) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی