رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نفهمیدی چه حالم

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ


A Mug Of Succulents


چو رنجاندی نپرسیدی ز حالم


شکستی قلب و سوزاندی تو بالم


چو مومی نرم دردست تو بودم


ازآن نرمی ببین رو بر زوالم


مرا ازسوختن ترسی نباشد


که گلگون تر ز آتش بُد جمالم


تو دیدی صورتم رسواگرم شد


سیه شد روزگار پر جلالم


ندانستی تو قدر عاشقت را


که من در عشقبازی بی مثالم


ندید همچو مست ِ شرابی


که من چون آب کوثر بس زلالم


تو گلزار جهان بودی دریغا


درآن گلزار همچون نو نهالم


شدم من چون "رسا" در خود شکیبا


نبیند هیچکس بر رخ ملالم 


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام مامان گیتی

زیبا مثل همیشه.
پاسخ:
ممنونم زهرای عزیزم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی