رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

نقاش

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ

photo heart-4.gif


دریا تو بِکــــــــش . پُر ازغــم این دوران


خونیــــــــن دلکی در ته دریا پنـــــــــهان


یک موج بکش به رنگ درد دل مـــــــن


یــــک قایق پر زسینــــــه های ســــوزان


جنگل تو بکـــــش .بکش فقط نقش خیال


یک لاله بکـــــــش میان آن ســـرگردان


طـــــوفان دل مرا نشــــــــان بر دل آب


یک شــــــعله بکش میان آن چون طوفان


همچون دل عاشـــــــقان بی تاب و قــرار


مـــهتاب بکش کنار یـــــــک گوشه ی آن


چنــــــد ین تو  ســــــتاره بر رخ ماه بکش


آن طـــــــور که بیـــــــدلان بگــــیرند نشان


دیــــــــوانــــــــــگی مــرا به خــــــــاطر آور


یک صورت مــــــرده از رخ یک انـــــسان


اما تــــــو ز رنگ آســــــمانش پـــــــرکــن


چــــون ماه بــــــکش .صورت ماهی رخشان


بــرچشم"رســــــــا" بکش تو نقاشــــی خویش


وانگه تو بکــــــش اشک درآن بـــــــــی پایان


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

Your music just made my moinnrg!! Sister Hazel? Rusted Root? Rent? Seriously some of my FAVES! I like that chick from The Voice too, I have only seen it a handful of times, but she stuck out to me. xo
پاسخ:
خواندم عزیزم بعضی هاشو نمیدونستم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی