رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دقیقه ها

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ب.ظ

pretty



گم کرده ام تــــــــــرا به میـــــــــان دقیـــــقه ها


بـــــــــس سالهاست که بسته شــــدم بر دقیقه ها


هـــرلـــــــحظه را که نــــــیست خیالت کنار من


بیــــــهوده میـــــــــشود به کــــــــــنارم دقیقه ها


افــــــــسرده گشـــــــته ام بخدا بس شــــمرده ام


شـــــــب تا به صـــــبح تا به سحر من دقیقه ها


گفــــــــتی گذشت لیک ندانی چه ســــان گذشت


بگذشـــــــته است با غم عشـــــــقت دقیــــقه ها


مـــــــــارا حدیـــــث عشـــــق به بیراهه میبرد


گـــــــــرم است روز و شــــــــبم با دقـــیقه ها


انــــــدرخیال .بــــــاتو خوشم، عالمم خوشست


افـــــــسوس پــــایدار نبــــــاشد دقـــــــــیقه ها


دلــــــــواپسم تمام شــــــــود کـــــــوک ساعتم


آنگه بدر رود ز جــــــهانـــم دقـــــــیقه هــــــا


دل مرده اسـت در تو "رسـا" فکر خویش باش


رحـــــــــمی به حال تو نکـــــند این دقیقــه ها


  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی