رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دلبستگی

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ب.ظ

photo tumblr_lxalt5DzKi1qejlgio1_500-1-500x625_zps60812a4e.gif


دگر از دل نهادن خسته گشتم


زبـــس بردرد و غم وابسته گشتم


چه حـــــاصل دارد این دادو ستدها؟


غلــــــط بـــود از ازل دلبســــــته گـــــشتم 


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • سعادت سلیمانی
  • بسیار زیبا
    اما نه به زیبایی شعر قبلی...(افروختم)
    پاسخ:
    سپاسگزار لطف شما هستم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی