رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سرمست کند

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ب.ظ

http://uupload.ir/files/1t8d_11169415_957655670921501_6285601048635223645_n.jpg


کو شـــــــرابی که مرامــــــست کـــــــــند؟


مَر بگـــــیرد ز مـــرا هـــــــست کـــند؟


چوی شــــــدم مست زهـــوشم ببرد


فارغ از هستی و سرمست کند؟.


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۷)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • بهار اینجاست

    شکوفه های دامنم...

    http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2012/043/4/5/empathie_by_anninops-d4phln0.jpg
    پاسخ:
    زهزه جان یکدینا از اینهمه لطف تو سپاسگزار هستم عجب عکس لطیفی . توی این گرمای طاقت فرسا دل آدم حال میاد .
    میام به وبت تا نزدیکی بیشتر را حس کنم
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • این منم 

    ستاره ی کوچکی که

    عآشق مآه بود . . .

    http://mj9.persianfun.info/img/92/9/Namayesh-Ehsas17/20.jpg
    پاسخ:
    عالی . مثل همیشه عزیزم 
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • سـلام حـضـرت دلـبــر، سـلام قـرص قـمــر* * * 

    زمـیـن کـه لـطـف نـدارد، از آسمان چه خبر؟

    .
    .
    .

    http://uupload.ir/files/6c9z_11109254_1594898264118530_4435119854200503321_n.jpg
    پاسخ:
    انشاالله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه . مرسی عزیزم . اینهمه محبت منو شرمنده میکنی. عکسات یکی از یکی زیباتره والا که خوش سلیقه ای .
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • وقتی برای کسی در اولویت باشی
    چه باشد و چه نباشد،
    میان این همه خالی دلت
    همان کنج دلت برایش یک صندلی بگذار ...
    و جایش را هرگز عوض نکن
    این آدم های با ارزش نامشان "گوشه نگاه خداست"
    گوشه نگاه خدا را مبادا جایی به جز گوشه دلت بنشانی...




    http://static5.cloob.com//public/user_data/album_photo/4740/14217479-b.jpg

    پاسخ:

    شبیه نغمه ی  چنگی ، شبیه زوزه ی باد

    شبیه ِ قلب ِ نجیبم ، که داده ای بر باد

     

    اگر چه مثل ِ قناری اسیر ِ دام ِ توأم

    ولی چُنان بِسُرایم که سَر دَهی فریاد

     

    ببین که ظلم ِ تو را فاش خواهم کرد

    چه فکر کرده ای ای عشق ،هر چه بادا باد

     

    از آن زمان که رسیدی ندیده ام آرام

    شدم چو مرغ ِ اسیری به دست ِ یک صیاد

     

    از این سفر به شِگِفتم مرا کجا بردی ؟؟

    مگر میان ِ کویر هم ،می شود گل داد؟؟

     

    ببین چگونه شکستی همه غرورم را

    وفا نکردی و صبرم ببردی از بنیاد

     

    چه بی مُرَوّتی ای عشق ، ای الهه ی رنج

    چو موم گشته به دستت ، ولی تو چون فولاد

     

    صدا زدم که رها کن مرا در این غربت

    چرا جواب نیامد ؟؟ که بُرده ای از یاد

     

    سکوت ِ من نه نشانه ، نه آن رضایت بود

    هر آنکه لب به تو واکرد گفته از سر داد

     

    به دست ِ تو چو اسیر و تو مثل ِ زندانبان

    رها کنم ز جدایی ، امان بده جلاّد

     

    اگر چه زخم زدی قلب ِ سرد و رنجورم

    ولی به رسم ِ شما ،می بَرم تو را از یاد

     

    و من چگونه بگویم چه کرده ای با ما

    قلم شکست ،پَرم ریخت ،آبرو بر باد

     

    مریم - ناشناس

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • تـــــو را بـه خـدا مـی سـپـارم هـر روز
    کـه مـراقـبـت بـاشـد
    بـا و ان یـکــادی زیـر ِ لـــبــــ ..
    ایـن اســــت معــنــــــــــــای ♥عـشــــــــــــق♥ 
    ۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩0۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞
    بــِسـم الله ِ الــرحـمـن الـــرحــیـــم
    وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
    ۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞ 



    http://uupload.ir/files/b00v_29507873614d6180dc5b44ba15384836.jpg
    پاسخ:
    زهره جان من اصلا طلا دوست ندارم . هیچوقت هم استفاده نمیکنم ولی این تصویر تو رو که دیدم گفتم شاید یک گردن آویز بود و من می انداختم به گردنم . چقدر زیبا 
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • اینجا صدای پا زیاد می شنوم !
    اما...
    هیچکدام او نیست!
    دلم خوش کرده خودش را به این فکر 
    که شاید پا برهنه بیاید...
    .
    .
    .


    http://orig13.deviantart.net/0fad/f/2011/180/8/3/married_by_photoyoung-d3kex8m.jpg

    درود بانوی مهربان.. خیر مقدم


    پاسخ:
    زهره جان اگر این عکسو بذارم کله ام را می کَننَد . تازه اونی رو هم که گذاشتم خیلی شجاعم . بگو بارک الله .
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    پاسخ:
    سپاسگزارتان هستم . لطف کردید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی