رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

فغان

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

LINDA


فغـــانم نیست از بیــــــگانـــــــگانــــــــــم


نـــه از فرزانگـــــــان از عاشــــــقـــــانم


چـــــــرا باید چنـــــــین آید بــــه روزم ؟


بــــــــسوزد از ســــــرم تا استــــخوانم 


مـــــــن از دل مـــــــیزنم فـــــریاد یارب


شـــــــده آتـــــــــش زمــــــــین و آسمانم


هــــــــزاران بارمـــــــــردم زنده گشـــتم


نـــــــــدانم مرده یــــا از زنـــــــــــده گانم؟


به روز حشــــــــــر نـــــالم از دل خویش


که او آتــــــــش زده بـــر جــــسم و جانم


چه گـــــــویم؟ هرچه گویم نیســت درمان


فقــــــط تصویر درد است بــــــــر زبانم


"رســــــــا" دل بـــهر خود باید بـــــسوزی


که پـــیـــــــدا نیست از ظاهـــــر نهـــــــانم


گیتی رسائی





  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی