رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

به ظاهرم منگر

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

Red Geraniums blooming on a snowy day!  <3


دگـــــــــر نمــــانده گلــــــــی تا به پایت افـــــــــشانــــــــــم


هـــــــزار خـــــــــار به جــــــــــایش به ســـــینه بنشانم


چـــــــو دیدمــــــــت که نشستی کنارغـــــــیرازمــن


شــــــدم پریش و پریشـــــــان ودیــــــده گریانـم


مبــــــــــاش درپــی رنجــــــم .ملولم و دلتنگم


به ظاهــــــــرم منگر شادمان و خنــــــدانم


دلیســــــت دربرمن پرزخــون رنگارنگ


چوشمع پیش رُخَت شعله های لرزانم


بــــیا و ازســـــر رحمت نظر برویم کن


به لـــــــذت نگهی میـــدهم ســــــرو جــانم


رسیــــــده ام به مــــکانی که حاصلم هیچ است


مرا دگـــــر تو مــــــیازار . من بفــــــرمـــــانــــم


شــــکر ز شــــهد تو ریزد زچـــــــشم من خونــاب


مـــــــرا ز شعله مـــــتـــرسان که رفـــتـــــه ایمــــــانم


"رســـــــــا"مگـو تو بنامحرمان حـــــــکایـــــــت خــویش


چـــــــــه گفتن  از غـــــم و دردی کـــه دل نــــــسوزانـــــــد


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • وقتی برای کسی در اولویت باشی
    چه باشد و چه نباشد،
    میان این همه خالی دلت
    همان کنج دلت برایش یک صندلی بگذار ...
    و جایش را هرگز عوض نکن
    این آدم های با ارزش نامشان "گوشه نگاه خداست"
    گوشه نگاه خدا را مبادا جایی به جز گوشه دلت بنشانی...




    http://static5.cloob.com//public/user_data/album_photo/4740/14217479-b.jpg

    پاسخ:
    امیدوارم اون گزینه ی آخر همیشه در مد نظر همه ی ما باشه . عالیست کامنتت عالی
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • وقتی برای کسی در اولویت باشی
    چه باشد و چه نباشد،
    میان این همه خالی دلت
    همان کنج دلت برایش یک صندلی بگذار ...
    و جایش را هرگز عوض نکن
    این آدم های با ارزش نامشان "گوشه نگاه خداست"
    گوشه نگاه خدا را مبادا جایی به جز گوشه دلت بنشانی...




    http://static5.cloob.com//public/user_data/album_photo/4740/14217479-b.jpg

    پاسخ:
    خداوند یار و یاورت . امیدوارم همیشه این اسب سفید ترا بر ترک خود بنشاند و به هرجان که میخواهی برسیو موفق باشی نازنین
  • م.ا.ه... خانوم
  • چه بسیار روشن اشت که در سینه رازها نهان داری....

    پاسخ:
    ماه بانو جان چه کسی راز ندارد ؟؟/
    امیدوارم همیشه موفق باشین
    پاسخ:
    ممنونم نیلوفر جان مثل همیشه به من لطف داری.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی