رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بد مستی

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ

Google+


به کـــــــجا مــــــــن ببــــــــرم ، ایـــــــــن دل لک زده را؟


به چه کس بـــــــسپارم ، تن فــــرسوده ی آتش زده را؟


به هوای چـــــــــه کسی ؟ چـــــشم خود باز کنم ؟


بچـــــــه امــــــــید نــفـــــس تــــــــاره کنم ؟


گفتــــــه بودی که به مـــــن دل بســـتی


این هــــــنر بود ، چنین تردســـتی


با دو پـــیمانه چنان بد مستــی


شیشه ی عمرمرا بشکستی


رفت بربادتمام هستی


گیتی رسائی




  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • بر دور سر " حسن" بگردان چیزی

    آن را صدقه به ما بده یا زهـــــــرا...

    میلاد کریم اهل بیت مبارک♥



    http://rozup.ir/up/htoh/Pictures/gol/(rose503rose).gif
    پاسخ:
    زهره جان هر کار کردم وبت باز نشد میخواستم در وب خودت از اینهمه لطف تو تشکر کنم . میدونی که من عاشق گل هستم از این گل زیبا که برام فرستادی ممنونم بجاش یک دسته گل آرزوهای خوب برایت دارم .
    سلام آفرین به شما
    نوشته هاتون زیبا و بی نقص هستن
    موفق باشین
    .......................................................
    آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
    خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
    و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .
    پاسخ:
    شما لطف دارید و من سپاسگزارتان هستم 
    سلام خانوم رسایی عزیز یه مدت بود باز اسم وبلاگتونو گم کرده بودم از پارانزیم گرفتم بابا چه بلایی سر بلاگفا اومددلم براتون تنگ شده بود خوشحالم دوباره پیداتون کردم برقرار باشید
    پاسخ:
    کتی جان سلام . من که بیشتر دلم برای شما جوونها تنگ میشه . با همه گرفتاری که خصوصا ماه رمضان نمیدونم چرا بیشتر گریبان آدمو میگیره بازم از شما دل نمی کَنَم . ای بلاگفا الان هم که درست شده خیلی رو براه نیست . راست میگی یک سر داریم و هزار  سودا ولی من یک کامنت که از نازنینانی مثل شما دارم باور کن که آنچنان خوشحال میشم که انگار دوستی قدیمی به دیدنم اومده . میبوسمت عزیزم . سپاس از محبت تو که لایزال است
    سلام خیلی قشنگ بود
    شعرها مال خودتونه؟
    ...................................
    در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالیکه گویی ایستاده بودم !
    چه غصه هایی که فقط به سپیدی مویم حاصل شد در حالیکه قصه کودکانه اى بیش نبود !
    دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نخواهد نمی شود !
    به همین سادگی …
    پاسخ:
    سلام . ممنونم که لطف کردید و به دیدنم اومدید اینها که من مینویسم شعر نیست فقط دلنوشته است . بله تمام نوشته هائی که زیرش نام خودم "گیتی رسائی" هست از خودم هست . شما به بزرگواری خودنان نگاه کنید اگر اشکال و ایرادی دارد نوشتاری از سر دلتنگی است .
    کامنتتون بسیار زیباست  مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی