رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سوختن آموخته ای

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

Ethereal Dreams III • photo: Lethalxr0se on deviantart.  Via @peggyaltick. #dance #beaches


تو بــــــه مــــــــن ســــــوختن آموختــــــــه ای


لب  به لب دوختــــــن  آموختــــــــــه ای


با غم و غــــصه و با درد و نـیـــــاز


آتش اندوختن آموخته ای


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

سلام به عمه شاعر و نویسنده خودم 
داستانتان واقعا دلچسب و زیباست و برای من افتخاریست که این داستان رو بخونم البته چون قسمتی از این داستان از زبان گرم خودتون شنیدم بیشتر افتخار میکنم 
منتظر ادامه داستان هستم 
دوستتان دارم خیلی زیاد
پاسخ:
الهی تو عزیز دل منو موش بخوره . میدونی که خیلی دوستت دارم . میبوسمت نازنینم 
کی اینارو به شما آموخته؟؟؟؟؟؟؟
لطفا به وبلاگ منم بیا
پاسخ:
سلام . به وبتون اومدم خیلی هم به من همان چند دقیقه خوش گذشت .مرسی که اومدی به دیدنم 
باسلام.
حتما شما هم مثل من مطلب جدیدم را بخونید و نظر بدید.
تک تک نظر ها را بررسی و حتما بهتون سر می زنم.

عنوان مطلب:    راه رسیدن به آرامش
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=163  
پاسخ:
عزیزم اومدم به سایتت گیج دارم بر میگردم نظرم گذاشتم ولی راستش مثل اینکه نشد که ارسال کنم . ببخش منو 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی