رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مجنون و عشق

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ


کودکی نادان بُدَم عشقت به اینجایم کشاند


درقمار عــــــــشق می باید خلاصــه جان فشاند


در کلاس عشق مجنون خط و مشق از مـــــــن گرفت


کــــــین چنین خود را به خاک و خونِ لیـــــــلایش نــــــــشاند 


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • به نماز بست قامت که نهد به عرش پا را

    به نماز آخرینش چه گذشت من ندانم

    التماس دعا
    پاسخ:
    تو با این الطافت مادر گیتی رو هم خوشحال میکنی و هم شرمنده . مرسی مهربانم 
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • به نماز بست قامت که نهد به عرش پا را

    به نماز آخرینش چه گذشت من ندانم

    التماس دعا
    پاسخ:
    راستی زهره جان اون داستان را که نوشتم و توی صفحات جانبی ثبت شده دیدی ؟گر ندیدی برو ببین شاید خوشت بیاد . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی