رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دل شکسته

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ
rose

گروهی با نگاهی دل ببازند

گروهی با تباهیها بسازند

گـــــــروهی ســـربهرراهـــــــی ســــــــپارند

بــــــــه راه این و آن چـــــــــاهی گــــــــذارند

گروهی دانه از هردام گیرند

به دام هرکس وناکس اسیرند

گــروهــــــی لفـــــــظ مـــی قاپد کلاشـــــــــان

ز هــر گـــــــنداب میــــــپاشد به پــــــاشـــــان

ولی من مستِ مستِ راستینم

نه آلایم به پستی آستـــــــینم

من آن مــــــــــرغم که چشم از دانه بســــــتم

قــــــفس را با چنـــــــین پتـــــــکی شـــکستم

"رسا" دارد دلی دریا نشــسته

دلش ازشیشه بودَست وشکسته

گیتی رسائی


  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • م.ا.ه... خانوم
  • شعرهایتان را از نظر گذراندم... مثل همیشه عالی بودند بانو... جسارتن در اکثر شعرهایتان نوعی دل شکستگی و غم همیشگی وجود دارد.... دوست داشتم رنگ و بوی چیزهای دیگری را هم با قلم و احساس زیبایتان ببینم... این انتقاد را بر دختر کوچکتان ببخشید... 
    باز هم ممنون از شما ایام به کام
    پاسخ:
    عزیزم . از کوزه همان برون تراود که در اوست

    من از درد میگویم چون فقط درد را دیده ام و میشناسم .

    و صد البته دلقک وار نمیتوانم خنده کنم . وقتی گریستن آرامم میکند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی