رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

آفتابم

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

.


خــــــار و خـاشـــــــــاکم . ولی در اوجـــــــها


یک تــــــنه گم، در مـــــــیان فوجـــــــها


آفـــــــتابم زیر یک ابــر ســــــیاه


فَردِ فَردم . در میان زوجها


گیتی رسائی

نظرات  (۳)

سلام گیتی
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
پاسخ:
ممنونم نیلوفر جان لطف میکنی عزیزم میام به وبت کلی اطلاعات میگیرم ولی جا برای اظهار نظر نیست . یکدنیا سپاس از این حضور بسیار ارزشمندت 
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    عید سعید فطر مباکتان باد
  • حسین غلامى خواه
  • قافیه ها عالی بودن.باز خراب شده اونور.
    پاسخ:
    اونور اکثرا خرابه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی