رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شرمی که برپا میکند

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ق.ظ

Flower Animation


دیوانگیهای مرا . عشق تو زیبا میکند


رســــم است شور زندگی در سینه غوغا میکند


آتش زدی برخرمنم صدها شرر بردامنم


رنگین نمــــــودی روی من . شرمی که برپامیکند


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

دیوانگیها

رنگین

شرم

شور

غوغا

نظرات  (۳)

سلامی دوباره
بانو نمیدونم چرا این آدرس در پیوندهای بلاگفا ثبت نمیشه
متاسفانه...
پاسخ:
عزیزم این بلاگفا هنوز درست نشده خیلی اشکال داره . 
شما بی نظیرید بانو

دلتنگی
رودی نیست که به دریا بریزد!
دلتنگی
ماهی کوچکی ست
که برکه اش را
از چهار طرف
سنگچین کرده باشند...!

 

"ناشناس"




پاسخ:
بسیار سپاس از این حضور زیبایت که دلم را گرم میکند عزیزم 

ای نور دل و دیده و جانم چونی
وی آرزوی هر دو جهانم چونی

من بی لب لعل تو چنانم که مپرس
تو بی رخ زرد من ندانم چونی.

 

"مولانا"


درودها بانوی خوش سخن

پاسخ:
ملاحت جان این وبها همه اشکال پیدا کرده از سه تا کامنت به سختی میشه یکی رد کرد ببخش منو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی