رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

خراب عشق

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ

Galassia Flowers


شــــکار عــــشق شـــدن بــین چـــه عالمی دارد


خـــــراب مـــــهر شــــدن بــــیش نی کـمـــی دارد


نبــین تو خـــنده ی عاشــق که عشق ســودائیست


دریــــن مــــــعامله دیــــــوانه هــــم غمـــی دارد


بـــــراه عشـــــق شتابان گـــــذر مــــکن هـــرگز


نگـــــاه کــــــن که بــــهر گوشــــــه ماتــمی دارد


زرشـــــک دیـــــدن عاشـــق جهـــــان بهــم ریزد


خوشـــــــا کســـی که درین باغ محــــــرمی دارد


هزارســـال اگر بــــــگذرد ز زخـــمـــه ی عشق


بســــــان کهـــــنه شــــرابی به دل خــــــمی دارد


"رسا "ببین که جهان عشق وعشـــق عالم توست


به خوش چـیـــن چه نیاز آنکه هـــمدهمـــــی دارد


گیتی رسائی

نظرات  (۱)

*پیشاپیش عیدتون مبارک*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی