رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عزیزم دوستت دارم ولی با ترس و پنهانی

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ب.ظ


http://rozup.ir/up/web4030/Pictures/I%20LOVE%20U%20_(Navid)_%20_-_((Musical%20Filme%20Benyamin))%20(2).jpg


عزیزم دوستت دارم ولی با ترس و پنــــــهانی 

که پنهان کردنٍ یک عشق یعنی اوج ویـــــــرانی !

 

دلم رنج عجــــــیبی مــی برد از دوری ات ، اما 

نجابت می کند ماننـــــد بانو هــــای ایرانی ...

 

تحـــــــــمل کردن این راز از من زن نمــی سازد !

که روزی خسته خواهد شد دل از اندوه طولانی

 

غمت را می خورد هر شب دل نازک تر از شیشه

تو سنگــی را نمی خواهی کنار شیشه بنشانی !!

 

مرا باور کنـــــــی ، شاید ، به راه عـشق برگردم ...

نه از این دســـت باورهای مردم در مــــــسلمانی!

 

" عزیزم دوستــــت دارم " ، غم این جمله را دیدی؟

تفاوت دارد ایــــــن سیلاب با شب های بارانی ...!


سها حیدری

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی