رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

سر به سر دردم

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ

Great conceptual photography by Michal Pedziwiatr / Deviantart.


سر به سر دردم ، ندانی حال من


آتشم اینست، این احوال من


تا زمان بی تو بودن ، بوده ام


تا شدم پروانه ، گم شد بال من



گیتی رسائی

نظرات  (۳)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • چال روی گونه اش آخر مرا دق می دهد ... 

    خواهشا ً دولت تمام چاله ها را پر کند ... !!!



    http://s3.picofile.com/file/8193510918/im.jpg
    پاسخ:
    ممنونم زهره جان هم از اون گلهای قشنگ و هم از این تصویر زیبا . باز هم اظهار شرمندگی از بی اطلاعی
    سلام بانو .
    شما بی نظیر هستید .
    روح عاشقانه و مقدس شماست ک اینگونه دلنوشته خود را بیان میکنید .
    شادزی.
    پاسخ:
    ای آقای   92x92زندگی چون کلاف پرچیچ است . اولش هیچ و آخرش هیچ است. و ما هیچ تر از این هیچ
  • سامانه افزایش بازدید
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

    همچنین با تبادل لینک هوشمند می توانید به طور رایگان

    پیج رنک گوگل ، رتبه آلسکا و تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید

    جهت تبادل لینک هوشمند به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی