رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مست ِ مست توئیم

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

Red Heart and Bubbles

نداده ای تو شرابی و ؛ مستِ مســـــــتِ توئیم


به یک نگـــــاهِ تو عمریست؛ پای بست توئیم


به لحــــــــظه ای نــشدیم میهمان چـــشمانت


وفای ماست که چون موم ؛ خامِ دست توئیم


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

  • مهدی مهدوی
  • امام صادق (ع): خداوند در قیامت به چهار دسته نظر رحمت می افکند، 1- آنکه معامله ای را که طرف مقابل از انجام آن پشیمان شده است، فسخ کند. 2- آنکه به فریاد اندوهگینی برسد. 3- کسی که بندیی را آزاد کند. 4- کسی که اسباب ازدواج فرد مجردی را فراهم کند. شهادت صادق آل محمد(ع) تسلیت باد.
    زیبا مثله همیشه.
    موفق باشید
    پاسخ:
    شما لطف دارید سپاسگزار هستم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی