رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

نشان دل

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

heart of hearts ♥♥♥♥ ❤ ❥❤ ❥❤ ❥♥♥♥♥


شــــــب اگر نیســــت مرا خواب، ز آزار دل اســــت


آتش ار هست فقـــط زیرسرو کار دل است


فــــــــتنه ها می کند و باک نــــــدارد ز کســــــی


تانفس هست قفس خانه وابزار دل است


می رود مســــــــت و ندارد زهـــــــوس پــــروائــی


هرچه آتش بسرم ریخت ازاینکار دل است


تا هــــوا هست و دلی هســـــت که ســــازد با وی


سازگاری به هوس شیوه و رفتاردل است


هــــــــرکه را هســـــــت دلی عــــــــقل بدو رو نکند


عقل بازیچه ی دستان هوسبار دل است


رنگ و روی رخ مـــن هـــــــــست نشان غــــــم من


این همه نقش فقط بر در و دیوار دل است


همــــــــتی کـــــن که دگر بار ببـــــــینم رخ تــــــــو


می فروزم به خودم نیست ز آزار دل است


تــــــــرسم از آتش عشــــــــقی که بســــــــوزانندم


چون "رسا"رشته ی هرکار به دستاردل است


گیتی رسائی

نظرات  (۱)

درودها بانوی شعروادب
*********************

کیفِ پستچی
جای "سلام های من به تو" نیست!
این حرف ها
این بوسه ها
این باده ها
بی واسطه گیرا ترند...!


"
مهدیه لطیفی

***************************************
پاسخ:
ای کاش در کیف پستچی کمی هم امید بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی