رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عمر بی مایه

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ق.ظ

The Dancer 18x24 Original Abstract Painting Dance Ballet Art Colorful Aqua Light Blue White Gold Pink Green Modern Texture palette knife


یک روز دلم به دیدنــــت خوش کردم


یک روز به لب گزیدنـــت خوش کردم


اینگونه گذشـــــت عمر بی مایه من


گاهی به صداشنیدنت خوش کردم


گیتی رسائی

نظرات  (۳)

سلام . . .
 « یک روز دلم به دیدنــــت خوش کردم »
جانا سخن از حدیث دل می گویی . . . . . .
پاسخ:
خوشحالم که به دلتان شسته 
درودها بانو
**************

آیینه چون شکست
قابی سیاه و خالی
از او به جای ماند
با یاد دل که آینه ای بود
در خود گریستم
بی آینه چگونه درین قاب زیستم  فریدون مشیری

 **************************************


پاسخ:
چقدر فریدون لطیف شعر میگه آدم حظ میکنه هرچی بیشتر ازش میخونم بیشتر عاشقش میشم . راستی من با فریدون آقا هردو دریک زمان درشرکت مخابرات بودم با شوهرم هم بسیار دوست بود . خلاصه خیلی بهش ارادت دارم 
زیبا بود.
لایک
پاسخ:
سپاس از حضورتون . التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی