رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گرگ اجل

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ب.ظ

Decent Image Scraps: Love


افسوس مخور جهان همین است


بیــــــــهوده مــــنال این چنـــــــین است


خـــــــــــوش باش که نیـــــست فرصتی بیش


گــــــــــــرگیست اجــــــــــــل، که در کمیـــن است


گـــــــــــــیتـــــــــــــی رســـــــــــــــــــــائـــــــــــــــــــــــــی

  • گیتی رسایی

اجل

افسوس

منال

کمین

گرگ

نظرات  (۵)

خیلی شعر قشنگی بود 
واقعا باهاش حال کردم
استاد محمد علی بهمنی
یاد این جنوبی عزیز گرامی باد
شاعر بزرگی بود
پاسخ:
خواهش میکنم . شما لطف دارید
حافظ میگه 

ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر
بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر
از دیده گر سرشک چو باران چکد رواست
کاندر غمت چو برق بشد روزگار عمر
این یک دو دم که مهلت دیدار ممکن است
دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر
تا کی می صبوح و شکرخواب بامداد
هشیار گرد هان که گذشت اختیار عمر
دی در گذار بود و نظر سوی ما نکرد
بیچاره دل که هیچ ندید از گذار عمر
اندیشه از محیط فنا نیست هر که را
بر نقطه دهان تو باشد مدار عمر
در هر طرف ز خیل حوادث کمین‌گهیست
زان رو عنان گسسته دواند سوار عمر
بی عمر زنده‌ام من و این بس عجب مدار
روز فراق را که نهد در شمار عمر
حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش ماند از قلمت یادگار عمر
 

پاسخ:
سلام کاش در آن قایق بودم ............


عکس من است این عکس،عکاس کم هنر نیست
حتی منِ من از من ، این گونه با خبر نیست!


عکاس در یقینش یک چهره آفریده ست

شکل منی که در من دیگر از او اثر نیست!

 


حسی سمج به تکرار می گوید این خود توست
لب می گزم : نه ، وهم است وهم است و بیشتر نیست!


باور کنید از من شاعرتر است این عکس

اوهام پیرسالی در دفترش اگر نیست!



من چشم و گوش خود را از یاد برده ام_او

عکس من است هشدار :این عکس کور و کر نیست



روشن ترین دلیلم در قاب بودن اوست

من دربدرترینم ، این عکس دربدر نیست!



درگیر خویش کرده ست ذهن مشوش ام را

این عکس شرح اش اما آسان و مختصر نیست ...!

 

 

"محمد علی بهمنی"


  • منتظر المهدی
  • زیبابود.
    پاسخ:
    ممنونم از لطف شما . به دیدنتان هم آمدم موفق باشید . خداوند یار و یاورتان در تمام مراحل زندگی
    انشاالله در زندگی موفق و پیروز باشید.

    به امید ظهورش صلوات
    پاسخ:
    ممنونم آقای مهدوی. شما لطف دارید . انشاالله شما جوانها در زندگی موفق بشوید از ما که دیگر گذشته

    سلام دوست عزیز
    وبلاگ خوبی داری اگه اهل بازی های ایرانی هستی به وبلاگ ما هم سری بزن.
    منتظریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی