رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دل بریدیم

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ق.ظ

Red red wine.......art in motion....


ما از دل خویشتن بریدیم


جز غم به جهان مگر چه دیدیم


هرجـــــــام که لب برآن نــــهادیم


غیـــــــــــــر از غم ودرد کی چـــــــــشیدیم


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

جهان

دل بریدیم

غم و درد

نظرات  (۴)

  • کیکاووس (شباهنگ)
  • بانو رسائی درود بر شما تا این حدودی که از سروده های شما خواندم بسیار لذت 
    بردم حاکی از سوته دلی و عرفان شما دارد  ....اگر اجازه بدهید منهم برای دل 
    رباعی ناقابلی تقدیم کنم....
        دیدم ز دلم پیالهء  می سازند
       با چنگ و رباب و نالهء نی سازند
       ناگه ز دلم بر آمدی این  ناله 
       گفتا که دگر همچو منی کی سازند
      شاد و پیروز باشید
    پاسخ:
    ممنونم آقای کیکاووس . لطف فرمودید و من پاس این محبت شما را دارم 
    احتمالا بوده غیر از غم و درد چه چشیدیم ؟
    حالا نمیدونم شایدم اینطوری باشه 
    ولی در هر صورت عالی بود
    پاسخ:
    مثل همیشه لطف کردید . از آمدن به وبتان بسیار لذت بردم ممنونم از این یاد آوری

    زیباست.
    عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی