رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

غصه های نهانی

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ


گمان مــــــبر که زبانت غـــــم دلت گوید


ویاکه ناله و آهــــــی غم ازدلــــت شوید


چــه دردها که کند سینه ات زغم سوراخ


چه اشکها که چو آید فقــــط رخت پوبـد


گرفتــــــم اهــل دلی آمدو غمت پرسید


مباش دلخوش از آنی که اورهت جــــوید


نمی شــــــــود غم پنهان عیان در آئینه


نباشد آب چو در کوزه .کــی لبت بوید


کـــه غصه های نهانی"رسا"نهان بهتر


زخـــــــــارهای بیابان کجا گلـــی رویـد


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

غصه های نهانی

نظرات  (۱)

زیباست.
پاسخ:
سپاس آقا مهدی هروقت آپ کردی بگو بیام و لذت ببرم و بیاموزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی