رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

می باید گذشت

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

سخت بود از خود گذشتن ، لیک می باید گذشت


ناخوشایند اســــــت حالم ، لیک مــــی باید گذشت


با لســــــان الغـــــیــــــب گفتم حال روز خویشتن


خواجه شیراز با مـــــــن گفت ، مــی باید گذشت


گیتی رسائی

نظرات  (۱)

باید گذشت
پاسخ:
و همچنان لطف شما شامل حالم میشود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی