رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

غم دوران

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ

vintage glass garden art plate flower glass art by ADelicateTouch1:


هزار غم به دلم مانده از غم دوران


چنان نشسته به جان، نیست قابل جبران


نگفته ام به کسی چون دوا زگفتن نیست


همان به است بماند به سینه ام پنهان


گیتی رسائی

نظرات  (۱)

من تماشای تو می کردم و غافل بودم
کز تماشای تو خلقی به تماشای منند.

 

"هوشنگ ابتهاج" (سایه)


پاسخ:
این تک بیتها گاهی آنچنان به دل و ذهن آدم میشینه که انگار حک میشه


داستان غم هجران تو گفتم با شمع/ آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد

سایه هم که شعرهاش حرف نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی