رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دل برده ای از من

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

Photo Manipulations by Tullius Heuer:


انگار نه انـــــگار که دل بــــرده ای از من


مستم زغزل کردی و، دل بـرده ای از من


گــــــویند جــــفاکردن تو عــــین وفا بود


تو جور وجفا کردی و دل برده ای از من


گیــــــــتــــــی رســــــــائـــــــــــــی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

بال بگشایید اینجا کربلاست

آب و خاکش با دل و جان آشناست

اربعین است اربعین کربلاست

هر طرف غوغایی از غم ها به پاست

اربعین حسینی بر شما وخانواده محترمتون تسلیت باد..
پاسخ:
سلام هستی جانم . امیدوارم که حالت خوب باشه عزیزم . ببخش که تاخیر در جواب دادن کردم . خوشحالم که برات توضیخ دادم . میبوسمت
  • فرزند آدم
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم
    پاسخ:
    سپاسگزارم که لطف کردید .التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی