رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نهایت دیوونگی

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

گروه سرگرمی ROZANEH


نهایت دیوونگی اینه ..


از زندگی مینالی


از مرگ میترسی


؟؟؟؟؟؟؟


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

متن جالبی بود ولی من محو زیبایی عکس شدم
پاسخ:
خوب پنجاه در صد را پسندیدید . خدا را شکر . ممنونم از حضورتون
خیلی ممنون خانوم رسایی خواهش میکنم شما از این پس میزبان وبلاگ من در کنار شاعران دیگر هستید خیلی لطف کردید که دعوت منو پذیرفتین این وبلاگ برای همین ساخته شده که شاعرانی که قلم زیبا اما پنهان دارند رو نشون بده
حتما بعد از درج پستها به شما اطلاع میدم
اگر مایل بودید ادرس دو وب دیگرتون رو برام بزارید تا لینک کنم
شب خوب و خوشی  داشته باشید
پاسخ:
سمیرا جان ممنونم از لطف تو . باعث افتخار منست . ولی میدانم در کنار اونهمه نوشته های با ارزشت مطالب من چندان قابل ارزش نیست . سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی