رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سرمایه عشق و عاشقی

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

http://www.hammihan.com/users/status/original/HM-2013653953485935651410347253.209.jpg


سرمایه عشق و عاشقی ، درد و بلاست


آنکس که فقط برد و فقط برد کجاست؟


ما را که فقط دلیست بی مایه و توش


هرکس که چو ما سوخت و آزرد ، رواست


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

هیییی
دل آزردن همانا
خدا صبرم دهد
بی تاب و ناآشنا شدن از دل همانا
پاسخ:
ممنونم شما همیشه به من لطف دارید .از خواندن پستهای وبتون بسیار لذت بردم
سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری،موفق باشی.
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی