رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خسته شدم

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

http://cdn.fararu.com/files/fa/news/1392/5/6/76927_546.jpg


خسته شدم زینهمه نامردمی


کاش درین خانه نمانم دمی


رفته زجانم همه توش و توان


نیست درین دهر مروت کمی


کج بنماید همه خطهای راست


سوختگان را نرساند نمی


یک دل بی درد ندیدم چرا؟


شاد ندیدیم به خدا آدمی


رنگ به رنگست همه چهره ها


بر رخ هرکس بنشته غمی


غم به دلم هست ولی چاره نیست


من که ندیدیم به جهان مرهمی


سوختم و لب زگله دوختم


کو به کجا بود "رسا" همدمی؟


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

زیباست.
پاسخ:
تشکر میکنم از لطف و محبت شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی