رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

برزخ

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

http://uupload.ir/files/tzq4_love348-motaharek-gh-n3-2.gif


ما را به جرم عشق به مسلخ کشیده اند


غافل از اینکه خویش به برزخ کشیده اند


گیتی رسائی





  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

عالی 

پاسخ:
ممنونم پسرم . لطف داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی