رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مهربان ای کاش بودی

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ


مهــــــربان ای کاش بودی با دلــــــــــم


گـــــرم می کردی به عشقت محفلم


حسرتم را میبرم با خود به گور


تا بیامیزد در آنجا با گِلم


گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

خدمت مدیر محترم

سلام علیکم

احتراما، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به شما منتظر گرامی با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان گروه اینترنتی رهروان ولایت اقدام به راه اندازی هشتک اینترنتی #من _منتظرم نموده است بدین وسیله از حضرتعالی جهت شرکت در این هشتک دعوت به عمل می آید.

شما می توانید با قرار دادن لوگوی هشتک در وبگاه خود به کمپین انتظار بپیوندید و با ارسال لینک سایت یا وبلاگتان در بخش نظرات همین مطلب اطلاع دهید تا در بخش همراهان کمپین ثبت و وبگاهتان لینک شود

لطفا توضیحات بیشتر را از طریق لینک زیر ملاحظه فرمائید.

http://www.welayatnet.com/fa/news/91496

التماس دعا

  • کروکودیل نیمه فمنیست
  • شما که عروضتون خوبه و وزن شعرو بلدید شعرای حدید زیاد بخونید تا زبان شعرتون از اون زبان کهن فاصله بگیره ... همین جوری که روزمره صحبت میکنیم شعر بگین ...خیلی راحت تره ...حیفه وقتی توانشو دارین ...
    البته ببخشید جسارتمو...
    پاسخ:
    سلام کاش پنجاه سال پیش شما به من این توصیه را میکردید.دراین سن و سال من فقط حرف دلم رو میزنم . اصلا شعر نمیگم . یعنی نه بلدم و نه میتونم ادعا کنم . از اینکه به خودتون زحمت دادین یکدنیا سپاسگزارم حتما به وبتون میام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی