رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چه دانند؟

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

گفتند که از عشق بپرهیز


چه دانند؟


گر عشق نباشد


زخدا کی خبرم هست ؟


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • سایت کافه پزشکی
  • سلام سایت خیلی زیبایی دارید، اگه دوست داشته باشید، خوشحال میشیم تبادل لینک کنیم.
    برای ثبت لینک خودتون میتونید به وب سایت ما به آدرس زیر مراجعه کنید، سایت کافه پزشکی با بازدید بیش از 40 هزار و ورودی بالا از موتور جستجوگر گوگل، تاثیر به سزایی در افزایش بازدید سایت و و بلاگ شما خواهد گذاشت.
    --> تبادل لینک سه طرفه بر اساس معیارهای جدید گوگل، بهبود ورودی و رتبه سایت شما در گوگل <--

    6582289
    پاسخ:
    سلام ممنونم که به دیدنم اومید . من دوتا وب دیگر هم دارم . ولی متاسفانه هنوز نتوانسته ام دریابم که وقتی وارد وبهائی نظیر وب شما میشوم چه باید بکنم با وصف اینکه بسیار به نظر اسان و نیازی به راهنمائی ندارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی