رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

رنج بی حساب

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

http://www.funyfaz.ir/wp-content/uploads/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-hd-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B1-93-3.jpg


مـــــــن ز درد خود نمی نالم که هست


دور تا دورم پــــر از درد و عــــــــــذاب


سیـــــــــنه مالامال ِ رنجِ بی حساب


درد هـرکس هست صدها من کتاب


#گیتی _رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • کتایون دولتشاهی
  • سلام عزیزم مطالبت عالیه خیلی قشنگن.من تو رو دنبال کردم تو هم لطفا منو دنبال کن بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن
    پاسخ:
    پیدا کردم و روش کلیک کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی