رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

رسوا مکن

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

با من بگو که همرهِ من پیر می شوی


رنگ زردم می شود گلگون ،

چو بر من بنگری

بیش ازین رسوا مکن

پیش رقیبانم مرا

#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

این دلنوشته گیتی جان را به دفعات تجربه کردم... سپاس از شما...
  • احسان صادقی یزدان آباد
  • واقعا عالی بود 
    پاسخ:
    ممنونم . حضورتان دلم را گرم میکند
    باسلام خدمت شما
    من زیاد اهل حرف زدن و نوشته های طولانی نیستم اما تعاریف زیاد شما از بنده، من رو مجاب داشت تابه رسم ادب بیایم و از شما تشکر کنم که همیشه همراه من هستید
    حضور شما و دلگرمی شما بر من همیشه روزم رو بهتر از قبل می کنه
    پاسخ:
    بله شما را حس میکنم . و برای همین بسیار سپاسگزار هستم . لطف میکنید منهم هرچه حس میکنم میگم . زیرا لزومی به گزافه گوئی نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی