رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

درد عاشقی

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ

http://hw8.asset.lenzor.com/lp/7864002-5210-l.jpg


لب بسته ام ز گفتن و ، می سوزم از درون


اینست حاصلم همه از درد عاشقی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • کارشناس پارت
  • گیتی رسایی درود
    مطلب درد عاشقی شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.com
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی