رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

رنگ رخ ما

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ق.ظ



رنگِ رخ ما ،کجا نشان از دل ماست ؟


درد دل ما ، درون آب و گِل ماست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • کارشناس پارت
  • گیتی رسایی درود
    مطلب رنگ رخ ما شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.ir
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411
    پاسخ:
    حتما در صورت نیاز این لطف شما را در نظر خواهم داشت
  • م.ا.ه... خانوم
  • سلام.... عالی مثل همیشه...پایدار باشید
    پاسخ:
    منهم مثل همیشه شرمنده اینهمه محبت شما هستم
    گیتی عزیزم سلام
    اینا شعرای خودته؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم از وبت دیدن کردم خیلی با ارزش و به درد بخوره .خیلی زحمت کشیدی امیدوارم که موفق باشی . ممنونم که به دیدنم اومدی . بله شعرها که البته شعر نیست دلنشئه هست همه از خودمه . حوصله ام که سر میره کاغذ سیاه میکنم خوشحالم که گویا به دلت نشسته عزیزم
  • فاطیما کیان
  • :)
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی