رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

اسیر و ناتوان

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

Natural Black Rose ~ the Black Rose grows only in Halfeti, Turkey. Black roses are incredibly rare and although they appear black they are actually a very deep crimson color.:


انــــــــــــــــگار نـــدیده ای ، نـــــــــدانم


از چـــــــــــــــشم تو هم که مــــن نهانم


بشنیـــــــــــــــدم هرآنـــچه بیـــن ما بود


با زخم زبان ز دشــــــــــــــمنانـــــــم


حالیــــــــست چه گویمت چه دانی؟


شــــــــــــــــــد تیره و تار این جهانم


دیگــــــــــر نه امید نــــــــــی توانی


فرســـــــــوده شــــــده تمام جانم


از درد چــــــــــــو مار پیچ در پیــچ


گردیده تـــــــــمام استــــــــخوانم


چون نیـــــــست "رسا" توان یاری


من چون تو اسیـــــــــر و ناتوانــم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی