رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

آئینه

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ق.ظ

Image result for ‫تصاویر سبوی شکسته‬‎


شاهد دیوانگیهایم فقط آئینه بود


رنگ را بر رنگ بردوزم فقط آئینه بود


آن غم دیرینه را آئینه میدانست و من


درد را بر درد اندوزم فقط آئینه بود


میفروزم همچو شمعی گرچه پیداو نهان


همدم این قصه پردازی فقط آئینه بود


درمیان انجمن چون غنچه می بستم زبان


ناله میگردم شنیدارش فقط آئینه بود


وه چه حالی داشتم در لحظه ی دیدارها


محرم اسراز آن سوداگری آئینه بود


اندرین ویرانی بگذشته های تو "رسا"


آنگه بشکسته به غمخواری فقط آئینه بود


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی