رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

حریم عاشقانه ها

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۳ ب.ظ

gifs rosa y corazones


عاشقانه با تو دارم گفتگو


همچو ساغر در کنار یک سبو


هرچه را نا گفته بودم سالها


میسرایم روی دوشت مو به مو


داستان عشق تو رویای من


میسپارم خویشتن را دست او


گاه برتوخشم میگیرم به ناز


لذتی داری که گردی تند خو


گاه می پاشم زهم پیوند را


گر بگوئی گویم،اَرگوئی نگو


درخیالم غرق لذت میشوم


میروم پای برهنه کو به کو


عاشقانه میسرایم شعرها


ترس آنجا کی بود از آبرو؟


چون"رسا" خوابت به بیداری رسد


میشود باد هوا این آرزو


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی