رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

کو مرادی؟؟

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ

http://haftegy.ir/wp-content/uploads/2013/04/negahdari-gol-bahari-haftegy.jpg

گفته بودی صبر می باید رسم تا بر مراد


کو مرادی؟ رفته حتی دین و ایمانم به باد


دلخوشی خوبست اما کو نشان ،تا رفته ام


می شوم چون خاطره حتی نمی آیم به یاد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

مثل همیشه عالی بود.
به وبسایت من هم سری بزنید خوشحال میشم.
شارژ ایرانسل و همراه اول .... http://etore.ir/buy/
موفق و موید باشید.
پاسخ:
چشم حتما به دیدارتان میایم . ممنونم که لطف کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی