رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ندیدم لذتی

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ق.ظ

Image result for ‫تصاویر سبوی شکسته‬‎



مــــــــــــپرس از من ،چه می خواهی؟ کبابم


برای مرگ گـــــــــــوئی در شــــــــــتابم


غرض گـــــــــــر بود اینجا . زندگانی


ندیدم لذتی من ، در عذابم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

بسیار زیبا.
تشکر
پاسخ:
از شما و لطف شما یکدینا ممنونم خوشحالم که نوشته ام به دلتان نشست . به وبتان آمدم خیلی برایم جالب بود دلم میخواست تمام آهنگهایتان را دانلود کنم . البته سر فرصت مزاحمتان خواهم شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی